Het is bijna zaterdag ...... - Reisverslag uit Valburg, Nederland van WenE Nieuwenkamp - WaarBenJij.nu Het is bijna zaterdag ...... - Reisverslag uit Valburg, Nederland van WenE Nieuwenkamp - WaarBenJij.nu

Het is bijna zaterdag ......

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg WenE

15 Januari 2014 | Nederland, Valburg

Nog een paar dagen en dan begint onze reis naar Thailand en Nieuw Zeeland.
De koffers die op het logeerbed staan beginnen al uit te puilen met misschien wel dingen die we niet nodig blijken te hebben. Het is moeilijk in te schatten wat er nu wel en wat er niet zinloos naar de andere kant van de aardbol wordt meegesleept. Is het er straks bloedheet in Thailand en hoe koud is het in NZ boven in de bergen? Wel is duidelijk dat we de komende tijd een extreme koudegolf boven Nederland verwachten, dus de warme truien en schaatsen laten we voor de liefhebbers maar thuis.

De afgelopen tijd hebben we al de van vrienden gekregen boeken en informatiefolders doorgenomen, dit met als gevolg dat we inmiddels alles door elkaar halen en bijgevolg hebben besloten alles in NZ nogmaals te lezen en dan pas ter plekke te bepalen wat ons reisdoel voor de volgende dag is. Een geruststellend gevoel dat we de tijd aan ons zelf hebben en eenmaal in NZ er alleen maar rekening mee hoeven te houden dat we na 7 weken weer op tijd op het vliegveld moeten zijn....

• 15 Januari 2014 - 08:42

Jan En Heleen:

Overbodige tekst eigenlijk: GENIETEN!

• 15 Januari 2014 - 12:29

Bernadette En John:

Spannend maar het wordt vast een prachtig avontuur. Heel veel plezier en wij volgen jullie op deze site.

• 15 Januari 2014 - 14:35

Armand En Erna:

Ja, nog een paar daagjes en wat moet er dan nog veel gedaan worden op het laatste moment.
    In het vliegtuig begint de pret pas, dus nog sterkte de laatste dagen.
    We bellen nog. XXX

• 15 Januari 2014 - 16:02

Liesbeth Brinkhuis:

Wat een prachtig vooruitzicht, ook wel spannend lijkt me.
    Heel veel plezier en geniet er maar veel van!

• 15 Januari 2014 - 18:04

Huug:

Het is gelukt om jullie site te vinden.

Veel sterkte met de laatste beslissingen, wat wel en niet mee gaat!

Alvast een goede reis en volgen jullie graag....ook om mee te kijken en bekende plekken weer te zien
    Gr. Ellen en Huug

• 15 Januari 2014 - 18:16

Tonnie En Ria:

Heel veel sterkte de komende dagen. Het zal niet meevallen om de goede dingen mee te nemen maar het zal jullie vast wel lukken. Eerst maar eens vliegen . Heel veel plezier en geluk op deze bijzondere reis, Geniet ervan. We volgen jullie !!!!!
    knuffel Tonnie en Ria

• 16 Januari 2014 - 17:12

Jan En Ineke:

Wij wensen jullie een heel voorspoedige reis naar de andere kant van onze aardbol. Goed dat we contact kunnen houden met elkaar via "waar ben je nu". Wij zullen jullie volgen. Heel veel plezier. Groetjes, Jan en Ineke

• 18 Januari 2014 - 11:41

Piet En Ine: