Het luxe begin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van WenE Nieuwenkamp - WaarBenJij.nu Het luxe begin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van WenE Nieuwenkamp - WaarBenJij.nu

Het luxe begin

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg WenE

20 Januari 2014 | Thailand, Hua Hin

Je zult begrijpen dat als je meer dan 11 uur in een vliegtuigstoel opgepropt hebt gezeten, het heerlijk is om vervolgens bijna drie uur achter in een taxi ( links van de weg, dat waren we na 15 jaar helemaal vergeten) naar Hua Hin te rijden! We logeren daar in het Jaidee Resort, een pracht van een locatie 8 km. uit het centrum. -zie foto- Gisteren hebben we na aankomst de dag half slapend doorgebracht. Wat ons nog ondanks de roes, het best is bijgebleven is het geweldig lekkere eten dat we hadden.
Vandaag met de shuttle van het resort naar het centrum. Onderweg de talloze kriskras door het verkeer razende brommers en scooters bekeken. Wat die lui allemaal niet vervoeren op die dingen, ze worden soms uitgebouwd tot rijdende eettentjes. Maar er kunnen ook wel tot vijf personen gelijk op! -zie foto-
Langs talloze eettentjes en massagestudio's gelopen en een wandeling over het strand gemaakt. Op het strand natuurlijk talloze dingen gevonden die ik graag had meegenomen, maar helaas de koffers zijn al zwaar zat.

• 20 Januari 2014 - 16:18

Bernadette John:

Nou daar worden wij jaloers op.
    Wat een prachtig resort! Moeten terug denken aan een paar jaar geleden dat wij in Bali waren.
    Vooral dat lekkere eten.
    Genieten maar. Liefs van ons hier. John Bernadette

• 20 Januari 2014 - 16:31

Erna Griffith:

Hopelijk zijn jullie bijgekomen van de reis.
    De plaatjes doen ons ook aan Indonesie denken, leuk hoor.
    Vergeet niet zo'n heerlijk massage te nemen!!!!
    XXX Armand en Erna.

• 20 Januari 2014 - 16:42

Jan En Heleen:

Prachtige locatie.
    Xxxxx

• 20 Januari 2014 - 19:46

Jan En Ineke:

Hoi daar, alles oke daar, donderdag helemaal vergeten om jullie een geweldige reis toe te wensen.
    Nou bij deze. Wat zij jullie in een mooi resort, nu lekker tot rust komen, voor dat jullie gaan rondtrekken.
    Geniet er maar lekker van zijn best wel een beetje jaloers, vast daat heerlijk warm.
    liefs van ons en een dikkex Jan en Ineke

• 20 Januari 2014 - 22:50

Dick En Ina:

Wat leuk om iets van jullie reis zo mee te kunnen maken! Je bent in één klap echt in een andere wereld en sfeer en daardoor de vliegreis toch al glad vergeten.....?
    Nu maar rekken en strekken een aantal dagen en dan maar weer ascese in het vliegtuig.
    Het lijkt ons toch zó mooi, zo'n reis!
    Veel liefs,
    Dick en Ina

• 21 Januari 2014 - 07:23

Tonnie En Ria:

Fijn om te weten dat de reis goed is verlopen en om te horen dat jullie genieten . Toch de moeite waard na zo'n opgevouwen reis.
    Maak er fantastische dagen van daar en geniet van het lekkere eten.
    Om jaloers op te worden!!!!!!!!
    Liefs Tonnie en Ria